Kedai Runcit Untuk Disewa

Apartment ini terletak berhampiran Ujong Pasir. Barang yang dikawal bersama termasuk makanan alkohol senjata ubat dan peralatan perubatan dan bahan-bahan berbahaya.

Rumah Kedai Untuk Disewa Kedai Runcit Keropok Lekor Facebook

Rumah kedai untuk disewa.

Kedai runcit untuk disewa. Ia terletak di lokasi yang sangat strategik dan mudah access. Lorong Enggang Taman Keramat 54200 Kuala Lumpur Fully Furnished Unit. 280 kedai runcit untuk disewa melaka.

Dapatkan lesen khusus seperti yang dikehendaki oleh bandar daerah atau negeri anda. For Rent Kedai Makan Untuk Disewa Kuala Lumpur from MYR 400 Flat Wangsa Maju Seksyen 1 Kuala Lumpur Utk Disewa. Malaysia - Setia Alam - Selangor.

Boleh wasap dulu tanya prefer utk perniagaan yg xperlu ubahsuai keadaan asal kedai Lokasi tu sesuai utk meniaga kedai makan kedai baju kedai runcit etc. Rumah Untuk Disewa Lokasi. Kedai runcit untuk di jual priced from MYR 150000.

RM1500 Keluasan kedai 20x50. Persoalan Kedai Runcit Kampung Dan Kedai Runcit Acheh Yang. Bahan asas minuman seperti milo teh kopi.

RM1700 1 bilik dan 1 bilik air Kedudukan kedai bersebelahan jalan. Ada 2 bilik 1 bilik air Untuk keterangan lanjut boleh terus wasap atau call Show contact number Digalakkan untuk orang yang tidak berniaga makanan. Terserah kepada semua yang berminat untuk mengikutinya ataupun tidak.

Contoh barangan wajib dijual di kedai runcit ialah. Tujuan saya adalah untuk memudahkan semua yang berminat untuk menjalankan perniagaan runcit dengan lebih teratur. Cara Buka Kedai Runcit Sendiri Secara Sederhana Atau Kecil-Kecilan Untuk pengetahuan daku dan suami pernah ambil alih bisnes kedai runcit milik ayah suatu masa dulu.

516 Jalan Kanan 1 Kampung Pandan Luar Kuala Lumpur Federal Territory of Kuala Lumpur Malaysia. Dokumen Syarikat SSM samada bertaraf enterprise atau Sdn Bhd 2. See 3 photos and 4 tips from 16 visitors to Kedai Runcit Maslih.

Cari property dengan harga terbaik kedai runcit untuk disewa melaka di Malaysia. Properties for sale at the best prices. RM1700 Keluasan kedai 22x50.

We have 102 properties for sale for. Jika pertubuhan runcit anda akan menjual barangan yang dikawal atau dikawal oleh kerajaan tempatan atau negeri anda perlu memohon permit. Kedai untuk disewa.

5 Mar 2021 - mudahmy. MEMBEKAL DAN MENJUAL SANTAN ASLI DAN SEGAR SERTA PRODUK BERASASKAN KELAPA. 1345 likes 19 talking about this.

Pelakon drama hati perempuan pelakon isteri bukan untuk disewa pelakon hikayat si pematah hati pelan intervensi transformasi sekolah pintas pelakon drama tiada arah jodoh kita pelakon hantu kak limah balik rumah meninggal pelakon mr donut karamel pelan pembangunan profesionalisme. Akaun bank syarikat dan buku cek 3. Kedai Runcit Pembuatan Makanan Peruncitan Makanan.

Bengkel motor Bengkel kereta Perusahaan kimpalan Perusahaan pembuatan perabot Kedai runcit Kedai Bundle Dan lain-lain Ada beberapa saiz keluasan. Untuk pengetahuan margin ataupun peritus anggaran untuk perniagaan kedai runcit tidaklah tinggi mana. Kami uruskan perniagaan kedai runcit tersebut lebih kurang 5 tahun.

Bersebelahan Aor Carwash. Kedai untuk disewa 4. Kedai runcit dialu alukan.

- 3 bilik 1 bilik air 1 tandas landed. Kedai untuk disewa Ketereh Kelantan Malaysia. Rumah Landed Untuk Disewa Fully Furnished Kemasukan Awal Jun 2021 - Alamat Rumah.

Seksyen 1 Wangsa Maju Property Detail. Kedai untuk di sewa di Batu 6 Gombak Selangor. Selama menjadi peniaga kedai runcit ini memang ada banyak cabaran yang perlu ditempuhi.

Kedai untuk disewa - dijual Ipoh Perniagaan Kedai Runcit untuk dilepaskan Mempunyai pelanggan tetap - Meru Permai Ipoh Perak tak perlu cari pelanggan kedai untuk disewa. Barang hantaran untuk disewa pun ada di sini. Rumah Kedai untuk di jual segera.

Office tempat mengajar tuisyen tak relevant.

Perniagaan Pasar Segar Untuk Dijual Bisnes Untuk Dijual

Pin On Miter

Kedai Runcit Untuk Dijual Di Ipoh Perak Bisnes Untuk Dijual

Perniagaan Kedai Runcit Untuk Dijual Everything Else Others On Carousell

Pin On Rebuild Isuzu Malaysia Japanese Used Truck

Bisnes Kedai Runcit Untuk Dijual Facebook

Kedai Runcit Untuk Dijual

Kedai Runcit Commercial Properties For Sale In Kota Bharu Kelantan Mudah My

Kedai Runcit Untuk Dijual Ipoh Sekaki My Gedung Iklan Percuma Malaysia


LihatTutupKomentar