Kedai Runcit Untuk Dijual Di Klang

Happy Buying and Selling. Mereka ada kedai luar talian bilik penyimpanan barang sejuk untuk memastikan kebersihan dan kesegaran bekalan runcit.

Kedai Runcit Untuk Dijual Di Selangor

Jualan harian RM1400 ke rm2000 tanpa barang basah dan tidak.

Kedai runcit untuk dijual di klang. UNTUK DIJUAL TERES SATU TINGKAT Brand New Jalan Kebun Sek 30 Shah Alam Selangor Details. Properties for sale at the best prices. 10 Kedai Runcit Terbaik Untuk Penghantaran Dalam Talian Apabila Tersekat Di Rumah Kerana Covid.

43300 Seri Kembangan Kajang Selangor. Find business for sale for sale in Malaysia on Mudahmy Malaysias largest marketplace. Teres satu tingkat seksyen 30 shah alam.

Apartment Kedai untuk dijual Bukit Belimbing Non Bumi Bukit Belimbing Tanming Jaya Harga Jual. Untuk memulakan perniagaan kedai runcit sangat memerlukan perancangan yang teliti dan tidak boleh semborono sahaja. Kedai Runcit RC Malaysia.

BARANG RUNCIT DI LEMBAH KLANG. Jualan harian RM1400 ke rm2000 tanpa barang basah dan tidak. Saya telah berniaga selama 9 bulan di Puncak Alam.

Hal ini kerana untuk memanjang tempoh perniagaan anda mampu bertahan banyak perkara perlu diberi perhatian sewajarnya termasuklah senarai barang wajib jual di kedai runcit yang mampu mempercepatkan kadar pusingan modal permulaan perniagaan. Menjual makanan sejuk beku. 207 Kedai untuk dijual di di Klang Selangor dijumpai dengan saiz binaan 160 kps 1 bilik tidur 2 bilik air.

Masalah jualan terlalu sedikit bagi bisnes Kedai Runcit. Soalan dia adalah seperti dibawah ni. RM150000 Hubungi Jack 011-5955 1922.

2818 likes 4 talking about this. Kedai runcit untuk di jual priced from MYR 150000. Mygroser Penghantaran di hari yang sama 9AM hingga 9PM setiap hari termasuk cuti umum.

Kedai Runcit untuk dijual segera Showing 14 of 4 results A to Z title Z to A title Recently added latest Date added oldest Most viewed Less viewed Price low to high Price high to low. Apartment Kedai untuk dijual Bukit Belimbing. Lombong Emas untuk Dijual di Terengganu.

Perniagaan kedai runcit untuk diambil alihkawasan wangsa maju seksyen 10. 4 Bedroom 2 Bathroom LA. We have 102 properties for sale for.

February 4 2017 by sabree hussin 6 Comments. Perniagaan kedai runcit untuk diambil alihkawasan wangsa maju seksyen 10. Lombong Emas untuk Dijual di Terengganu.

4696 likes 6 talking about this. Di lokasi tersebut memang tak ada kawasan. Tanpa berlengah lagi senarai di bawah adalah kedai-kedai barang runcit yang anda boleh lawati.

Baru-baru ni saya ada terima soalan menerusi emel berhubung isu bisnes kedai runcit. Kedai Runcit Terbaik Untuk Penghantaran Dalam Talian Sejak Pendemik Covid ini rata-rata orang lebih suka membeli barangan secara atas talian. Majlis Keselamatan Negara MKN menjelaskan bahawa semua barang di kedai brangan harian atau kedai runcit boleh dijual.

Lihat Senarai Lengkap untuk Kedai Pejabat Dijual Melebihi RM 300 K di Port Klang Klang Selangor. Cari senarai hartanah degan foto video lawatan maya. 23 Kedai untuk dijual di di Port Klang Selangor dijumpai dengan saiz binaan 700 kps 4 bilik tidur 1 bilik air.

Seperti name page kedai jual barang rc dan mainan hobbygrade toygrade.

Kedai Runcit Untuk Dijual Di Selangor

Kedai Runcit Untuk Dijual Di Selangor

Kedai Runcit Untuk Dijual Di Selangor

Perniagaan Pasar Segar Untuk Dijual Bisnes Untuk Dijual

Kedai Runcit Untuk Dijual Ipoh Sekaki My Gedung Iklan Percuma Malaysia

Kedai Runcit Untuk Dijual Di Selangor

Perniagaan Pasar Segar Untuk Dijual Bisnes Untuk Dijual

Kedai Runcit Untuk Dijual Di Selangor

Kedai Runcit Untuk Dijual Di Selangor


LihatTutupKomentar